lördag 19 mars 2011

Min nya blogg.

Detta är alltså min nya blogg. Tidigare hade jag en som hette Hifiochfilm.blogg.se.
Pga pappaledighet och andra saker blev det dåligt med inlägg och nu gör jag ett nytt försök här på blogger istället.

Mitt filmintresse är större än vad jag har tid. Men får jag chansen att kolla film blir det vanligtvis en skräckfilm. Helst zombie eller en slasher från 80talet.

När det gäller recensioner försöker jag vara så öppen som möjligt och inte begränsa mina synpukter efter mitt eget tycke och smak. Det är inte alltid helt enkelt men jag försöker så gott det går.

Målet är att försöka få minst 2 inlägg per vecka till en början för att sedan öka det till ett om dagen.

Väll mött

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida